Promenad i solen ..

.. var precis vad jag behövde innan jag forsatte att städa i min lägenhet så det ser någorlunda bra ut innan man åker itll Gävle under sommaren. Det är kanon väder och jag tog en promenad tillsammans med min mp3 och bara gick och rensade alla tankar. Riktigt skönt var det!

Så har jag "pratat" en sväng med Kim också. Han och hans mamma flyttar ju till Gävle nu i juni, eller dom ska ha lägenheten så dom kan bo i den när dom är i Gävle vilket är ofta. Sen bor ju dom med Kims pappa i Tierp men det är en bit att åka fram och tillbaka så ofta som dom gör.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Wie, längtar till sommaren då du kommer vara i Gävle. Då kan vi umgås hur mycket som helst och ha picknick och allting. <3<3<3<3<3<3<3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback