Svart igen.

Nu är min "fina" blonda utväxt borta igen för den här gången men det varar ju inte länge först jag måste fixa skiten igen. Men ja ska man vara fejk så är det bara att färga. HAHA!

Nu har jag packat lite också och lagat mat. Bara disken kvar nu, får se om jag tar den nu eller imorgon. Bättre nu egentligen men jag börjar bli rätt trött nu och jag hatar att diska.

Imorgon får jag åka med Emma till skolan, hon har ju fått sitt körkort. GRATTIS! Så då räcker det att åka 08.20 iställer för 07.42. Riktigt skönt, och så ska jag ta med mina blommor som min mentor så snällt ska ta hand om under sommaren.
Orka ta hem dom liksom.

Jag har rätt livlig fantasi ibland, eller hur Sisela? Jag satt och prata värsta grejerna om imorgon med Sisela idag. Hon höll på gara ihjäl sig. HAHA! Man får väl drömma?

Nej nu ska jag göra klart här och sen tvätta mig, borsta tänderna och sova.

Godnatt!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback