All your dreams can come true.

Imorgon börjar min praktik :] ska bli riktigt kul. Såå jag borde nog lägga mig snart med tanke på att jag variit uppe till drygt tre varje dag hela lovet. haha. dåliga vanor.

Jag har fortfarande nåt på g i halsen :/ men det är ju mest på kvällen jag känner av skiten. Jag försöker inbilla mig att jag inte har ont i halsen :] okej det funkar inte då men posetiva tankar är ju bra.

Kollade på Parlamentet idag :] Me like but not mammi xD haha! Björn Gustavsson är så grym. Älskar hans sång om Carina Berg och hans imitation som fyllis även om den är tagen av Robert Gustavsson :] men han gör den jävligt bra.
Sen så var det ju wallander idag :] Ola Rapace ;]] *mums*


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback