Am I special in your eyes?

Idag skulle jag ju egentligen till tandläkaren men mådde riktigt illa när jag vaknade imorse så jag avbokade det. ingen lust att typ spy där eller nåt. så senare följde jag med mamma ut en sväng till valbo sen åkte vi och handlade. :]

sen har vi typ bara slappat framför tvn, sett på beck sen melodifestivalen. där det i n t e gick som jag ville. jag hoppades ju på BWO :] fast egentligen på nordman men jag vet att dom inte hade haft nån chans i esc. charlotte däremot gillar jag inte alls. visst låten är väl hyfsad men inget mer. BWO kom iallafall på tredje plats oh nordman på sjätte. sen så gillar jag ju Björn Gustavsson ;D coolast typ. luuk duger han med. sen så var ju ooooola med men jag gillar ju inte hans fina jesus skägg. xD.

börjar bli trött. somnade seent inatt sen upp halv åtta ;/ men imorgon ska jag sooova länge. :]] och jag har ont i örat och halsen. rädd att jag ska bli sjuk. har suttit oh varit skitkall hela kvällen också. ajaj.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha nordman var bra men han skulle knappast ha gått vidare. Jag är inte heller förtjust i låten som vunnit men jag tror hon har en liten chans iallafall :)

2008-03-16 @ 09:41:16



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback