Det är bara att fortsätta i samma stil.

Känns som om jag mår lite bättre idag. eller när jag vaknade ville jag väl helst bara försvinna men lite senare under dagen har jag försökt blivit på lite bättre humör och det känns som om det blivit lite bättre iallafall. hade tänkt försökt komma iväg till skolan imorgon även om det är värsta dagen i veckan oh jag alltid är på piss humör på dom lektionerna men vem kan vara annat? ;/ med tanke på min situration.
men imorgon fyller iallafall johan arton så honom hade man ju hoppas på att stöta på i skolan om han är där. vi har ju inga lektioner tillsammans längre på onsdagarna. men brukar ses på morgonen innan vi börjar våra lektioner. :]
och så hoppas jag på att  träffa sisse imorgon. inte sett människan sen i torsdags. inte pratat med henne heller ;/ jag vet att jag är dålig på att höra av mig oh stänger in mig själv i såna här stunder. vet att det inte blir bättre för det.

har iallafall försökt göra lite nytta i lägenheten idag men lyckades inge vidare. satt oh försökte plugga lite också men funkade inte heller. ja men vad gör man liksom. jag hatar verkligen när jag känner såhär men livet har ju sina nergångar. om man bara visste vad man ville. jag vet vad jag borde men vad jag borde är inte det jag vill.

måste ta oh träffa min rosa babe med innan hon lämnar sverige för ett tag. sen blir jag ju borta på praktik. kommer sakna mina flickor oh pojkar då ju! <3.

det ska bli väldigt skönt att åka hem på fredag oh vara hemma ett tag. örebro står mig upp i halsen just nu. eller ja det är väl inte själva staden det är fel på. utan vissa människor och massa skit som jag är trött som fan på.

tror även jag ska ha mentors-samtal imorgon. men PALLA?! på torsdag ska jag iallafall på musikal med sisela :] förhoppningsvis ska johan oh fredde med också. och lite skabb men vi klarar oss.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback