I guess i'm hoping you'll be there for me in the end.

finally! imorgon åker jag till huvudstaden och min älskade jessy <3 ska bli så fantastiskt underbart att bara få vara med dig ett par dagar :]] vi har alltid så jävla skojj. oh jag vet vad som väntar; ont i magen som faen av allt skrattande ;D men det är det verkligen värdt :]

började ju ett idag :] men åkte till sisela så jag var där vid tolv så gick vi och åt i skolan. sen när lektionen började så sa våran lärare att vi skulle till jula och kolla på hur butiken är uppbyggd och så. jag och sisela började ju såklart garva med tanke på min lilla dröm jag hade för nån dag sen. haha!

äckelskabb vad jag hatar dig! du är verkligen obeskrivligt vidrig! du borde förstå att I N G E N tycker om dig. jag äcklas av att se dig och ditt jävla äckelface! skabbskabbskabb! nångång ska du få veta precis vad jag tycker&tänker om dig!

nu har jag bestämmt mig vart jag ska pierca mig nästa gång :]] nu gäller det att spara pengar till den. :]

ska ta och packa klart eller ja klar blir jag ju inte med tanke på allt som jag använder imorgonbiti. men ska packa ner det som går nu iallafall. så man slipper stressa som en drogad apa imorgon innan man ska iväg till skolan först oh sen går tåget lite före ett :]] så klockan tre imorgon eftermiddag är jag i huvudstaden <3.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback