I need it just like a heart needs a beat.

Det blev en riktig luuuugn dag idag med massa Gunvald Larsson ;] kääärlek till den mannen!

Gunvald; - vet du hur man använder en mobiltelefon?
Den anhållne; - tror du jag är dum?
Gunvald; - du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla!
Den anhållne; - sluta trakassera mig! Är det du som är den där Gunvald Larsson?
Gunvald; - det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden?

---

Martin;
- vad har du gjort?
Gunvald; - vad ser det ut som? gjort illa mig i foten. vill du vara så vänlig och flytta på dig, du kanske ser att jag har svårt att gå?
Martin; vad är det som har hänt?
Gunvald; Jag har trampat snett.
Martin; när hände det? -
Gunvald; 21.30 i går kväll. sen dess har jag suttit på den där JÄVLA AKUTMOTTAGNINGEN!!! Satan, DET ÄR SKRIKANDE PSYKFALL, UPPSKRUVADE PUNDARE OCH FAN OCH HANS MOSTER! VARENDA JÄVEL SKA HA FÖRTUR. FÖRE MIG!!! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SJUKVÅRDSSYSTEM?! FAN, NÄSTAN 13 TIMMAR TOG DET ATT FÅ DEN HÄR SKITEN RÖNTGAD OCH KASTA PÅ DET HÄR JÄVLA PAKETET. SEN FICK JAG VÄNTA TVÅ TIMMAR TILL PÅ ATT NÅN JÄVLA ÖVERLÄKARE VAR UTE PÅ SIN FJOLLTUR PÅ GOLFBANAN OCH INTE KUNDE SKRIVA UT ETT JÄVLA... ÄAH.
Martin; är du inte sjukskriven?
Gunvald; i foten, inte i huvudet.

---

 "Jag behåller kallingarna på! Det är ingen pistol du ser, det är kuken!"

---

Sen så har jag faktiskt kollat på Sing a long med mammsen :] Ruskigt sööta Danny var ju med tillsammans med Mattias och Erik i EMD :] haha. backstreetboys wannabees. Älskar Dannys leende. Nu ska jag nog ta och läsa min bok jag äntligen tagit mig för att läsa om en ung tjej fast i heroin.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback