I want to love you but I better not touch.

(Don't touch.)

Idag har jag varit oh klippt mig :] lite ovant känns det faktiskt. men det går väl över. Haha fick lite panik när jag fick veta att det var en kille som skulle klippa mig! men det gick kanon. han var skit trevlig. oh duktig. :]]

Fick min underbara parfym idag så jag är galet glad nu =D wiiiiiie. Den luktar verkligen himmelskt. <3. Så har jag en liten miniflaska jag ska ha i väskan :]

Kollade på Efterlyst med mamma ikväll. Nästan så jag grät floder när kvinnan från Arbogas pappa berättade massa ;/. det är verkligen hemsk! hur fan kan tänker man om man mördar två oskyldiga barn?! nej jag tar tillbaks det man tänker I N T E alls! och mammans som fortfarande ligger nersövd. hur ska hon klara av att vakna upp och få veta att hennes livs mest betydelsefullaste är borta föralltid. Nej jag förstår verkligen inte!

Jag var in på Hemtex idag och lämnade lite papper och presenterade mig ordentligt. kändes lite halv dumt att ringa och leta praktik men fick den ju ändå men ville iallafall in och hälsa innan jag börjar där på tisdag. Hon jag träffa där var iallafall skittrevlig så det ska verkligen bli skojj :]]

imorgon ska jag hem till kims morfar för han fyller år och får förhoppningsvis träffa gullungen. hoppas han kommer in  till Gävle. han är hemma. ;/

och jag äälskar mina naglar :] jag har varken bitit eller klöst på dom nu på typ över två månader. det är mitt nya rekord. ska verkligen klara att få dom riktigt fina =D

Kollade på Beck med mammi idag med :] jag är en persbrandt älskare *mums* Har sett alla filmer ett x antal gånger men vad gör det ;]]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback