I'd give my all to have just one more night with you.

Jävlar vilken dag. jag är helt jävla slut i kroppen. Både ryggen och fötterna värker. Knät har också krånglat och haft sig idag men antagligen för jag har flängt runt en massa. Började iallafall tio idag oh fick börja med att skruva upp lampor haha. hela dagen har jag verkligen jobbat skiten ur mig; skruva lampor.  lagt upp massa handukar. strykigt gardiner. inventerat. packat ner påsksaker. vart på lagret. lagt upp påslakan. inventeringen var nog det tråkigaste oh det som tog läängst tid. ;S..
men mitt under inventeringen kom Sandie <3 oh hennes kompis Malin :] då blev det genast mycket bättre. fast dom stanna inte länge jag var tvungen att forsätta. bajs!

jag gillar inte mina arbetstider .. tio till fem .. fuck ...

när jag kom hem var jag typ helt döööööd. jag ska faen ta oh lägga mig i badkaret en stund och sen lägga mig och läsa eller nåt sånt trååk för jag orkar inte sitta rakt upp oh ner här på stolen xD.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback