Jag älskade dig men det räckte inte.

förstår inte hur en person kan beröra en enda in i själen. det gör ont ibland ..

idag har jag vart istan med mamma. känner mig riktigt bortskämt idag faktiskt. fått en massa fina grejer av mamma fast jag nyss fyllt år :] linnen. en topp. en tunika armband. örhängen. BH.
oh massa annat smått :]
min mamma är den bästa <3. vi var och åt thaimat också.
oh jag äälskar min nya tunika jag fick :] absolut inte min stil men snygg att ha på krogen oh såna tillfällen. ska ju ut med johan när jag kommer tillbaka till örebro :]] då jävlar ;]

imorgon ska jag få min älskade dolce&gabbana parfym av mammas kompis. eller det är en vän till familjen :] jag älskar verkligen den parfymen. helt såld på den. kommer sova med den under kudden :]

ska också klippa mig imorgon :] det ska bli skojj. jag behöver göra nåt nytt med håret även om jag älskar mitt hår som jag har det nu. men det växer ut ju.

ska också till hemtex imorgon oh skriva lite papper jag har. ska bli kul nästa vecka :]]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback