Lay your love on me.

imorgon åker jag hem :]] shit så skönt det ska bli. men idag har jag iallafall haft en kanondag tillsammans med sisela. jag vaknade klockan sju helt av mig själv fast jag inte skulle upp först klockan nio men whatever. så vid elva åkte jag in till sisela. ringde henne från bussen men det var upptaget så jag gick dit oh ringde på typ sådär tusen gånger men hon öppna inte. så jag gick en sväng på stan oh ringde henne lite då oh då men fortfarande upptaget så när klockan var typ tjugo över tolv gick jag tillbaka oh ringde på men icke. precis när jag skulle gå kom hennes "föräldrar" hem så öppnade dom och den lilla apan satt där inne vid datorn oh pratade i telefon. hon hade inte hört dörrhelvetet. haha men det gick bra tillslut oh vi lalla iväg till skolan :]]

musikalen var kanonbra :]] sisela oh jag skrattade nog mest där inne. men våran humor äger allas ovasett vad dom tycker. right?! massa bra sånger var det med :]] dock är dom engelska versionerna från hair bättre.

jag har varit med sisela hela dagen idag faktiskt. vi gick på stan lite efter musikalen och drog oh hämtade siselas biljetter till imorgon. sen var vi och åt tillsammans (hata CSN!). trevligt. kommer sakna våra stunder nu när jag är igävle tre veckor. men vi ska ha en skojjig resa imorgon :]]

men kuuuk! tappade en kula till min madonna idag så nu har jag en 16 mm där istället. bajs va ont det gjorde att trycka in den. sen är kulan på tok för stor ;/

imorgon ska jag gå på mina två enda lektioner har jag bestämt :] sen så ska jag hjälpa johan med hans hår :]]

nu ska jag ta och packa klart oh äta min yogurt :]]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback