Oh my God, I feel great.

Jag mår mycket bätte än på länge just nu :]] det bror anatgligen på att jag försöker se allt positivt. och har massa saker att se fram emot. först nu i helgen åker jag ju till jessy vilket får mig på fantastiskt humör; saknar dig som fan gums <3. sen är det en vecka i skolan innan det är påsklov och efter lovet är det praktik två veckor. sen har jag massa annat jag längtar efter och ser fram emot. och så har jag ju så extremt kul i skolan på tisdagar :] idag har jag tillbringat mesta tiden med johan och fredde :]] både matte, samhälle, idrott och svenska.
på samhålle  blev det typ skrivet två svar på instuderingsfrågorna för en annan elev kom in och gav vår lärare massa kluriga uppgifter som vi satt och kollade på :]
sen åkte vi ju skidskor idag. hade helt glömt bort det och såg det imorse när jag kollade mitt papper jag har med vad vi ska göra under hela läsåret :]]  oh idag gick det faktiskt hyfsat bra måste jag säga. jag byte skidskor denna gången till vanliga hockey-skridskor. åkte lite med både mimmi, niklas och fredde. dom andra spelade typ hockey.
sista lektionen på svenskan satt jag oh skrev lite på gävle som jag ska ha redovising om sen. skrev lite histora.

sen tog jag, fredde, johan och markus bussen in till stan där jag trallade hem till sisela :] och där var rosemarie :]] <3 var där ett tag innan jag&sisela sprang iväg till karolinskaskolan och byte mitt busskort som var helt fucked up och in på cubus och sisse köpte foundation. sen gick vi hem till sisela och gjorde iordning henne för galan hon skulle på med rosemarie :] är glad att jag valde att inte följa med. hade aldrig hunnit det idag ;/ så jag har faktiskt tagit det väldigt lungt idag.
ska strax lägga mig och se på tv eller nåt. lär sova hyfsat tidigt idag eftersom jag börjar så tidigt imorgon ,/ just ja det är ju på i huvudet på gynning idag :]]

föresten så hade jag en väldigt trevlig lunch tillsammans med johan och fredde. som vi sa idag; saknar förra året som fan! det var fantastiskt! <3 så glad att jag lärt känna er boys :]] ni är bästiga.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback