We lost a dream we never hade.

idag har jag typ bara suttit oh slappat framför massa film och LA ink (Kat von D <3). jag har ont ihalsen och öronen men jag ska inte bli sjuk för nu har jag påsklov och imorgon fyller jag år :] sen nästa vecka blir det praktik :]] men har iallafall sett två kanon filmer idag; först såg jag När mörkret faller och sen Hide and seek. båda var galet spännande. Men den första var nog den jag tyckte bäst om :]

mitt knä krånglar igen. började i lördags. helvete om det ska krångla på praktiken. det har varit lungt ett par veckor nu ju så det är väl dags igen.
jag saknar redan mina snuttisar i örebro .. hur ska jag klara mig utan er i tre veckor?! det är ni som får mitt liv att glittra <3.

jag har bestämmt mig nu för att inte berätta något om mina känslor för dig. det är bra som det är nu. och förstörs det förstörs en del av mig. du är en betydande del i mitt liv ovasett hur.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS =D




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback