You make me happy :]

MIn helg har varit så jävla rolig och mysig. bästa helgen på länge. i fredags var jag först på stan med rosemarie och sisela så hittade jag en par rosa/bruna converse :D kääärlek! sen åkte jag och sisela gick jag och sisela på stan själva innan vi träffade annica och gick oh åt middag :]]
sen på såg jag och sisela på film och hon sov hos mig. på lördagen så såg vi på film på dagen oh skulle ju till rosemarie på kvällen. träffa sammy i stan vid halv sju oh tog bussen till rosemarie :] på bussen träffa vi johan ;D trevligttrevligt.
hade kanonkul hos rosemarie. :] först fick vi middag som hon lagat sen visade hon oss runt i huset där hon bor sen blev det film; blind dating. så jävla bra film :] oh snygg var han ;D

idag har jag bara försökt plugga. oh precis sett på en annan del av köping <3

på fredag åker jag till stockholm och jessy <3 längtar som fan!

jag tycker väldigt mycket om dig. du får mig alltid på sånt bra humör :]

imorgon ska jag äta lunch med mimmi :] alltid lika trevligt. <3

CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback