första maj .. :>

herregud vad tiden går. det var typ nyss julafton känns det som och det är redan första maj. tiden går skitfort! idag har jag varit barnvakt åt min gullunge :] så jäwla mysig är han och nu kan han sitta alldeles själv även om det är lite ostadigt och så har har fått två tänder :> oh han har väldigt starka nypor som han använder och drar folk i håret med.
sen så sög han av allt mitt socker på min bulle. haha! det gillade han verkigen :]

så ikväll har jag kollat på humorgalan med mamma. jag ska inte säga högt vad jag tycker om vissa "såna dära" men jag tycker faktiskt synd om dom som verkligen behöver stöd oh hjälp. ;S hemskt att behöva leva under såna förhållanden.

ooh så skönt med långhelg. känns typ som det är söndag imorgon eftersom jag kom hem igår men det är bara fredag :D


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback