Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Såg säsongsavslutningen på Andra Avenyn. Sååå spännade! nu är det bara att vänta tills den tjugoförsta september. :] Känns som en evighet! men skönt ändå att det inte är nåt under sommaren fast jag vill veta; Hon får INTE DÖÖ!

I skolan idag var den riktigt roooligt :D först hade satt jag vid datorn på matten och spelade mattespel. Oh på samhället var det bara jag, emma oh fredde. Vi har ofta udda samtal med våran lärare på dom lektionerna :] På idrotten hade vi HRL och guud så seriösa vi va då. jag garvade som fan när vi skulle försöka rädda en docka genom att göra mun mot mun metoden och trycka på bröstet. Som tur var fick jag en helt ny docka så jag slapp alla baciller :] Oh jag tror killarna var minst seriösa idag när dom försökte hångla upp dockorna. Men det bästa var nog när en av våra idrottslärare började prata om blowjob, då garvade faen alla! Han berättade även varför det heter just blowjob eftersom man blåser ju inte ;]

Nu håller jag på packa, åker hem imorgon :] tråååk att vara här hela dagarna medans alla andra går i skolan. Ska bli skönt att komma hem och så ska jag träffa Kimpa :]]

men först har jag en lektion imorgon förmiddag som jag ska på .. :/


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback