I need a hero.

Jag blir hemma ett par dagar till. jag behöver det. vet inte alls vad jag ska göra med allt längre. jag vet vad jag borde men jag kan bara inte. det går helt enkelt inte. jag mår bra här. inga krav. bara lycka. jag hade inte tänkt gå in nåt närmare på saker och ting. dom jag vill ska veta eller som lärare i skolan vet om det. jag berättar för dom jag vill. jag skriver det bara här för att inte IQbefriade idioter ska tro att jag skolkar. i just need time.

Ligger i sängen och lyssnar på Kent. Ibland vet jag inte riktigt vilket humör jag blir av att lyssna på alla fantastiska låtarna. men jag blir iallafall väldigt lugn av att bara lyssna på texterna. dom är vackra.


All
need ... ?
         



Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback