If you could see me now.

Såklart att inte jag gick och la mig igår i tid fast jag var trött, såå typiskt mig!. Så idag har jag varit trött som en jävla apa och helt borta i huvudet. Hade som tur var bara typ trettio minuters lektion idag sen en informationsträff på drygt en timme om utbytesstudenter och sånt. Sisse oh jag hade en rätt så udda dag men ändå skittrolig men vi skämde nog ut oss ett par gånger. :] Vi va tillsammans från halv ett till halv tre och det hann hända mycket, HAHA! Fast jag är rätt stolt över mig själv :D

 

Så har jag varit med Annica ett tag i eftermiddag innan hon skulle iväg på nåt med skolan som skulle göras ikväll på gustavsvik. Hade trevligt iallafall även om jag fick en och annan chock ;] men dom har gått över, haha.

 

Imorgon är jag egentligen ledig hela dagen men jag ska iväg till skolan och äta lunch med Sisse sen så ska jag passa på att vara med på hennes lektion och låna datorn med Power Point som jag inte har på min dator. Sen så är det grymt kul att ha lektion med Sisse :D

Men efter imorgon är jag ledig dom Torsdagarna framåt och börjat halv tre på Måndagarna och slutar elva på Onsdagarna :] dock bara veckorna till sommaren :/

 

Och ikväll är det Grey's Anatomy! Lovelovelove ... :] Mc Dreamy *dregel* . Får se om jag orkar se Sex and the city också :D


Pratade med Jessy igår oh jag ska nog dit över midsommar och så ska vi ju se Sex and the city; The Movie då tillsammans med Freddy <3.

 

 

PUSS ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback