It must be magic.

Okej min dag började väl precis inte så bra med att jag vaknade halv nio då min mentor ringde och frågade varför jag var sjukanmäld oh jag förstod inte vem som rinde så här tidigt jag trodde klockan var runt sex för jag hade ställt klockan på halv sju men klockan var då halv nio och min redovisning i skolan började nio. SKITBRA! så jag flög upp och sminkade mig snabbare än någongång förut och kom till skolan tjugo över tio och hade min redovisning då. Det tog bara typ femton minuter sen bjöd min lärare på fika.

Satt i skolan och läste en bok sen och väntade på Sisela som slutade tjugo över tolv. Hann träffa Mimmi en snabbis först, och hon var skitsnygg i håret! Så jävla grymt! *Vill ha*
Sen gick jag och Sisela hem till henne och möte Rosemarie innan Sisela skulle tillbaka till skolan och jag oh Rosemarie drog hem till henne för hon skulle byta kläder och duscha medans jag satt vid datorn och lekde med Nadja Rosemaries otroligt sööta hund :] Vi hade rätt udda ämnen som vanligt och masa udda händelser!

Tillbaka till stan sen då och träffade Sisela oh vi gick iväg för Rosemarie skulle köpa en 3310 :] oh sen slulle Rosemarie träffa sin pojke en stund när han hade rast från jobbet så då passa jag och Sisela på att gå iväg och äta. Åt en god kycklingsallad med thaigrejs :] Oh servitören råkade ge mig Sisses och min till henne, och vilken min hon gjorde :D haha! Så klockren!

Så gick vi och möte Rosemarie igen efter ett tag oh jag skulle in på Face och kolla. Då började vi prova olika läppstift haha! Jag hade typ rosa och rött menans Rosemarie och Sisela satt på sig ögonglitter på läpparna som knappt gick att få bort. Jag höll på garva ihjäl mig!

Sen blev det buss tillbaka till Rosemarie för att se film : ] Våra bussresor äger allt! Vi såg en hemsk film om en flicka som blev riktigt jävla misshandlad av familjen hon bodde hos förtillfället med sin syster medans föräldrarna jobbade. Slutade med att hon dog av sina skador! Så jäwla hemsk och det värsta var att det var baserad på sanning. SJUKT!
Efter filmen lyssnade vi lite på musik innan vi tog bussen in till stan för jag och Sisse skulle hem till henne och se Greys Anatomy och Rosemarie hem till pojken.

Vi eller rättare sagt jag kollade på Grey's sen gick vi på promenad istan och köpte glass och pratade lite innan jag skulle med bussen som gick elva från stan :] På bussen blev jag ännu gladare för jag träffa Jessie inte träffat henne på år och dar :D Så synd att vi inte umgås längre *ledsen i ögat*

Min dag har varit heeeeeeeelt underbar och vädret har varit kanon fast jag klagat en massa på värmen (a)
Aldrig nöjd .. haha!

Och imorgon är jag ledig. Riktigt sköönt, behöver inte ställa någon klocka alls :]

OCH TACK FÖR DITT LEENDE IDAG :D BLEV SÅ GLAD!


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback