Man märker när någonting betyder mycket.

JÄVLA FITTVÄDER!

Det är nästan så att man blir deprimerad nu när det varit kalasväder hur länge som helst. Men idag har jag iallafall haft galet trevligt :] Började först tolv men vat trött som en jävla apa ändå, jag lägger mig alldeles för sent (a) men vadfan snart helg ju men nu till dagen. Gick till skolan och pluggade extra så jag blir klar nångång så passade jag ju på när jag ändå kunde vara med Sisse. Vi slutade runt två tror jag, haha har fan ingen koll.

Då åkte vi in till stan och jag gick på banken och hm, behövde hårspray ;] eller gick till Sisse en snabbis först för att ladda hennes nalle. sen så åkte vi hem till mig och åt och var där ett tag innan vi åkte in till nollnitton för att checka läget och då var Mimmi där :D hihi! Så vi satt oh prata med henne i en timme typ innan vi gick in och kollade lite på fotbollen men vi gick ganska snabbt.

Oh vilket jävla väder det varit idag :/ vart helt jävla dränkt! Men min och Sisses humor övervinner allt :] En sak som var jävligt rolig idag:
Jag och Sisse är på upp för en rulltrappa och väääärldens segaste kärring är före oss så vi ställer oh snällt bakom henne och försöker hålla oss för skratt så när vi ska gå av rulltrappan så stannat tanten typ en cemtimeter ifrån själva bandet så jag får försöka hoppa av så gott jag kan för att inte åka in i henne men så hamnar Sisse rakt in i mig istället, HAHA snacka om att vi garvade sen när vi kom ut!

Så jävla tur att det är fredag imorgon, visst jag ska ha en trååk helg med massa plugg men ändå jag kan sova hur länge jag vill. Jag lider faen av sömnbrist just nu.

Och den 11/6 ska jag nog till Sandie på hennes student <3 faan va kul!

Känns som det var något mer jag skulle skriva men whatever det kommer väl tillbaka :D

Nu har jag precis kommit ur duschen och ska ta oh fixa mitt hår annars ser jag ut som helvete imorgon och då går inte jag ut ;] haha!


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback