Allt går så låångsamt!

Sitter i skolan .. har min första lektion på 3 veckor nu. Känns inge vidare alls. Jag är absolut inte på bra humör just nu, har hamnat i nån jävla svart hål igen men känns lite bättre att sitta här med Sisse.

Jag hade iallafall en underbar halloween tillsammans med Jessicka som kom i fredags, vi åkte till valbo oh shoppade lite sen har vi bara haft det mysigt och skrattat massor som vanligt.

Skrev ju sist att jag skulle till tandläkaren men dom hittade inget fel i munnen men har fortfarande ont till och från, just nu känns det inget alls.

Klockan 15:00 ska jag till våran kurator, är inte särsildt framåt för det men det kan ju inte bli värre.

Jag försöker tänka på posetiva saker; den 20:e kommer mamma hit, i december kommer Jessy, julen är snart här, åker utomlands med mamma runt sportlovet någongång och sen fyller jag 20. Alla har ju sina nedgånger men jag har haft det för ofta nu, det börjar bli riktigt jobbigt.

Min dator är forfarande på lagning och har inte hört något på en vecka nu så det är bara att vänta.

Kanske ska försöka jobba lite men går inge vidare, känns som jag har massor att skriva här men vill ändå inte skriva alt här.

Nej kankse skriver någon annan dag!

*slängpuss*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback