Don’t let the devil ruin it all.

Nu sitter jag och lånar broder D's lilla laptop igen, var och hämtade min igår men den är fortfarande helt fuckad för att do, jävlarna inte fixat den än så jag ska lämna in den igen på lördag.

Är som sagt hemma just nu för jag behövde verkligen bara försvinna ett tag, allt kändes bara väldigt jobbigt och jag hade inte kraften att ta mig till saker alls men det ska nog bli bättre snart, just nu mår jag riktigt bra.

Kom hem i tisdags och mamma oh jag har bara roat oss dom senaste dagarna med massa shopping och mys, mamma var ju hos mig i helgen också och vi hade satkul!

Har köpt lite nya kläder, skor och smycken oh så var jag och hämtade min nya mobil i fredags också.

Nu vill jag bara skriva ett par meningar och visa att jag verkligen bryr mig och att jag tycker det är så jävla hemskt att det ska behöva hända en sån ung människa! Jag vet att du och jag inte har vart bästa vänner precis men jag är uppvuxen med er, har massor med fantastiska minnen från när vi var mindre och nu är du borta .. att ingen jävel hjälpte dig! Jävla värld vi lever i! Jag tycker så otroligt synd om alla som blev kvar, alla som älskar dig. Rest in Peace!

Imorgon ska jag hjälpa mamma med att hänga upp julgardiner sen så kanske jag ska vara barnvakt åt gulleplutten min som jag saknar massa mycket!

Oh vad jag längtar till Egypten! Det ska bli så underbart att bara få resa iväg härifrån.

Har ju som sagt ingen dator och vet aldrig när jag får chansen att uppdatera så de som vill får plinga mig eller smsa! - 0768193046 -

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag har utmanat dig i min blogg. Titta gärna in och anta utmaningen. Lämna en kommentar om du gör det så jag får läsa dina svar =)



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2008/12/jag-har-blivit-utmanad.html

2008-12-01 @ 20:36:21
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback