Uppdatering by me again!

Fortfarande ingen dator så jag sitter i skolan och surrar lite med folk och uppdaterar lite.

Jag är på riktigt bra humör just nu och imorgon kommer mamma hit över helgen, det ska bli super mysigt och på fredag är jag ledig. På lördag är det öppet hus på skolan så då ska man dit en sväng.

En annan skitkul sak är att mamma och jag var iväg och betsällde en resa till Egypten i februari så den 12:e åker vi och kommer hem den 26:e.

Nu ska jag läsa lite bloggar medans jag väntar på Sisse sen ska vi in till stan en sväng och kolla lite sen ska jag hem och städa oh tvätta.

Och imorgon ska jag förhoppningsvis hämta min nya mobil som jag beställde i måndags!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback