Time to say goodnight!

Sitter inne hos Rosemarie och lånar hennes dator hon gick precis och la sig vilket jag med ska göra alldeles strax, ska bara skriva ett par rader här.

Min dator behöver tydligen en ny fläkt och kanske ett nytt grafikkort, jävla skit asså! Man känner nu när man inte ar någon dator att man är rätt så beroende av den.

Föresten så vill jag skriva att jag hade en kanontrevlig dag i söndags tillsammans med min sötunge som håller på försöka lära sig gå, och han skrattar massa! Såå sööt.

Idag har jag och Sisse bakat chockladkaka och haft dt trevligt.

Nej nu ska jag ta och gå in till mig och göra natt.


*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback