11 september.

Ingen har väl missat att det är 11 september idag ett datum som man alltid kommer att minnas, men jag förstår inte riktigt hur det kan ha gått 7 år sen WTC?! känns som om det var alldels nyss för jag minns den dagen så väl, precis som när Anna Lindh mördades så minns jag den dagen också.

Idag slutade jag 12:00 vilket var riktigt skönt för jag är galet trött och det gör så att jag är på rätt pissigt humör också så nu är jag hemma och tar det lugnt, ska nog se på Cityakuten på min extremt dåliga tv men först försöka få nåt i mig sen ska jag ta och fixa lite här hemma.

Får se vad som händer ikväll om det bara blir att ta det lugnt och kanske försöka plugga lite men det är ganska säkert att det inte blir av.

Imorgon ska jag ut till marieberg med min lärare och kolla en eventuel praktikplats där, lite drygt att vara enda där ute med vadfan.

Hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback