A boring day at home.

Har fortfarande ont i öronen och huvudet värker men inte lika mycket längre som tur är, trodde det skulle explodera tidigare idag. Har inte gjort mycket alls idag mer än att tvättat lite och ordnat upp i min klädgarderob där det var kaos.

Ska inte vara uppe länge till kväll jag ska bara fixa klart lite små saker och hämta den sista tvätten sen lägga mig och se på film. Imorgon ska jag försöka komma iväg till skolan, kanske försvinner huvudvärken om jag får sova lite mer.

Och nån helg här framöver så kommer Sandie ner till mig och i början på oktober kommer Jessy! Jag längtar <3

Jävla msn som strular idag också, många som har problem.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback