A new day has come.

Vaknade för typ en timme sen och håller på göra mig iordning nu för att åka in till stan sen och träffa Sisse innan vi drar till virginska, och jag måste in i nån affär på stan och köpa en ny hårborste min är rätt slut haha!

Jag är på kanonhumör idag och hoppas på att jag kommer vara det hela veckan för i helgen vet jag att jag kommer vara på topp när Sandie kommer! jag hoppas veckan går fort men det gör det, i know!

Hade en udda dröm inatt också men den stannar hos mig *blinkblink*

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tack för tipsen.. Det tänkte jag inte ens på. Men jag brukade alltid dricka de 2 sakerna när jag var liten och var magsjuk =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback