Äckelpäckel tvättstuga!

Nu har jag pluggat lite och fått lite i magen så nu är illamåendet borta och så har jag diskat väntar bara på att disken ska torka och så håller jag på i tvättstugan, usch så vidirg den var idag plus att det låg kläder i torken som jag var tvungen att ta ur man märker att jag bor granne med 3 killar.

Jag är på kanon humör just nu och har superhög musik på stereon och bara skuttar omkring och sjunger som en galning, haha! Nu vet ni den det stora sanningen om mig! Nej men seriöst jag älskar att sjunga men är rak nog att stå för att det låter förjävligt men det skiter jag i. Eller som Jonas Gardell säger; "Man kan inte sjunga falskt bara alternativt."

Dom som vill får göra utmaningen i inlägget här under!

Nu ska jag forsätta plugga och plocka upp disken när den har torkat sen 20:30 ska jag se på Andra Avenyn!


*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback