Besök av mamma.

Ja nu har mamma varit här en sväng på väg hem från Karlstad och vi åkte iväg och åt på pizza planeten och hade det trevligt innan vi åkte och handlade på willys, passade ju på när jag kunde åka bil. Och så hade ju mamma med en ny tv till mig så nu kan man se på tv och dvd med en bra bild och tvn är mycket större!

Så ikväll ska jag inviga nya tvn genom att se säsongsstarten av Andra Avenyn, som jag har väntat nu! Slutet var ju så spänande som alltid när det är säsongsavslutningar.

Har köpt ny hårfärg idag så nu ska jag bli riktigt svart igen och inte ha en brun/grå utväxt som jag har nu, haha!

Och mama berättade en sak idag som jag inte tänker berätta här men det gjorde mig så jävla arg! Jag har fan lust att ringa upp personen och fråga vad i helvete han håller på med! IDIOTFAN!

Vi hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback