Det finns en längtan.

Förlåt att jag inte uppdaterat något alls idag men har verkligen inte varit på något bra humör alls fast nu på eftermiddagen har jag blivit gladare och poppat musik på hög volym.

Har försökt pluggat lite samhälle idag och bara tagit det lugnt, det känns skönt att bara vara för sig själv ibland faktiskt man behöver det för att bara kunna rå om sig själv.

Imorgon kommer ju mamma förbi en sväng ett par timmar det ska bli trevligt, kommer ju hit med min nya tv och sen ska vi iväg och äta pizza i stan.

Ikväll ska jag se på Jonas Gardell på tv! älskar den mannen.

Jag längtar till nästa helg när Sandie kommer! Vi ska ha så jävla kul. <3

Lovar att uppdatera bättre från och med imorgon, okej?!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback