Falling like rain.

Seriöst?! Vilket jävla skitväder men blir ju helt dränkt så fort man sticker ut näsan, regnet är verkligen det jag hatar mest med hösten.

Har varit hos Sisse och kollat på Family Guy med henne och Jåjja sen före det så har jag lagat mat så det räcker ett tag, jag hatar att laga mat men gjorde lite köttbullar sen min specialare med köttfärssås, ris, ärtor, majs och paprika.

Psykologin var lika intressant som vanligt fast Sisse var inte med för hon har grymt ont i halsen och är svullen men imorgon är hon förhoppningsvis med, träffade Farah också innan lektionen började och pratade lite med henne ;* Jag har saknat henne grymt mycket.

Imorgon eftermiddag vet jag inte alls vad jag ska göra men det vet Rosemarie och Sisse oh jag är riktigt nyfiken på vad dom där två hittat på, för jag vet att dom kan ha riktigt udda idér speciellt Rosemarie.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och sen läsa två sidor tills imorgon. Godnatt!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: rosemarie

host, tack för den du ;) <3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback