Försov mig imorse!

*ledsen i ögat*

Jag vaknade typ 20 minuter innan jag skulle till bussen så det blev ingen psykologi idag och det är faktiskt tråkigt, jag är inte den som bryr mig om jag missar en lektion eller två men psykologin vill jag verkligen inte missa ju! Men Jag kunde faan inte sova inatt tror jag lyckades somna vid 04:00 så det var väl därför jag inte kännde när klockan ringde men vaknade av ett sms.

Nästa lektion börjar 12:20 så jag sov typ 2 timmar till innan jag gick upp och började göra mig iordning är inte klar än men tänkte bara skriva några rader här för jag behöver inte stressa, ska med bussen 11:12 eller 11:32 har inte bestämmt mig riktigt än.

Och när jag kommer hem efter skolan blir det att försöka plugga för jag har saker som ska lämnas in idag men som inte hunnit blivit klara sen har jag ett prov på torsdag och ett på fredag som jag knappt pluggat till heller, men jag är så jävla trött på tisdagseftermiddagarna eftersom vi slutar 17:00 då.

Have a nice day!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback