Första praktikdagen

Första praktikdagen blev rätt lugn jag fick typ börja med att ta upp massa damm på golvet sen så har jag mest fått märkt och larmat varor men det blev en kort dag eftersom jag skulle vara på Virginska 14:30 och ha psykologi men kom inte till stan först typ 14:36 så jag nästan sprang med andan i halsen till Virginska.

Vi har fått en uppgift på psykologin nu att skriva om en nevros eller psykos och jag har valt att skriva om borderline som är en personlighetsstörning så nu är vi lediga ifrån lektionerna imorgon och dom två nästa vecka.

Skulle träffa Rosemarie på stan och guud så vi strulade till det jag ringde henne och vi så sa jag att jag var vid conventum då sa hon att vi skulle mötas vid bänkarna oh det finns ju där så jag väntade där men hon kom aldrig och ho hade inga batterier på mobilen så jag gick till våghustorget och väntade där typ 15 min men hon kom inte då heller så jag satt mig på bussen och började åka hemåt oh då ser jag henne gå förbi när bussen kör förbi så jag kliver av vid nästa hållplats men då hade hon sprungit iväg för att kliva på bussen och kliver på den på Järntorget där Mia sitter och säger att jag redan gått av så Rosemarie får ta en ny buss tillbaka till Våghustorget och där stod jag! Haha tänk hur det kan bli bara för att man inte har någon mobil, vi är rätt beroende av dom små grejerna.

Jag har precis diskat och vet inte riktigt vad jag ska göra tror jag ska ringa på Rosemarie om hon kommit ner för hon skulle äta men hon ska åka iväg till Kunta snart så jag hoppas Sisela kommer snart så att jag kan se på Simpson och Family Guy med henne.

Borde kanske leta lite mer information om boderline också så man har det klart sen.

Hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback