Godmorgon!

Sov inge bra alls inatt somnade inte först runt 04:00 efter att ha legat och snurrat i evigheter för jag la mig faktiskt i en bra tid vid 00:30. Hade tänkt gå upp idag 09:30 men gick inte upp först efter 11:00 så känner mig lite halv stressad och sur för att pengarna är försenade men det är dom typ varje månad, kommer aldirg det datum som står på papperet.

Sitter och väntar på att håret ska torka till lite har haft i mousse annars skulle håret bara lägga sig och se helt fucked up ut, ska iväg och möta Sisela sen 13:45 men tror att det blir ett par minuter senare för jag lär nog inte hinna med min buss som jag hade tänkt men vi hinner ändå till Virginska.

Det är så intressant med psykologi och just nu håller vi på att prata om olika försvars mekanismer om hur man kan reagera vid olika beteenden och så.

Hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag håller med om att Psykologin är intressant =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback