Goodmorning everyone!

Sorry blev ingen mer uppdatering igår för jag la mig i sängen och kollade på en film till elva typ sen så somnade jag men nu är jag uppe igen och håller på göra mig klar för att åka iväg, lite pirrigt är det som vanligt men det kommer bli skitkul. Känns lite ovant att gå upp så tidigt en måndag jag är ju van att börja skolan 14:30 då.

Gjorde iordning min matlåda igår men pallade inte att diska och städa efter mig så skiten får vara kvar till eftermiddagen när jag kommer hem från pyskologin, är glad att jag inte missar psykologin med Sisse så man får ha lite lektioner med jämnåriga även om det ska bli skönt att komma bort från skolan då oh då.

Funderar på om jag ska hem till helgen eller inte för jag börjar faktiskt få hemlängtan nu efter 6 veckor här men alla är ju kvar i helgen typ, ja vi får se lite längre fram i vecka men jag lär ändå vara för trött för att göra nåt i helgen så det kanske är skönt att få komma hem då.

Hörs senare är jag kommer hem, ska fixa håret nu ska med bussen 08:32.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback