Helt förstörd.

Vilken natt! Jag har hostat som en idiot så nu har jag skitont i både magen och ryggen av allt hostande, och jag somnade inte först runt 04:00 imorse. Hostan är det värsta när jag blir förkyld det har alltid varit så, när jag va yngre var jag ofta tvungen att åka in till sjukhuset för att jag hostade så mycket så jag fick sprutor med kortison (stavning?). Är glad att jag inte minns så mycket infrån just sjukhusbesöken vilket är konstigt jag som minns så mycket från när jag var liten, har minnen från när jag var lite över året.

Idag blir det bara att ta det lugnt fast egentligen beöver jag till stan och till affären men jag vet inte riktigt om jag orkar det idag, får se hur det känns lite senare det finns ju en ICA Nära här brevid men allt är dyrare där där och vet inte om dom är så frächa med sina produkter.

Sitter och funderar vad jag ska göra i helgen för jag lär ju inte vara riktigt pigg för att gå ut med en par kompisar och sen så är varken Sisela eller Rosemarie kvar i helgen så här finns inga roliga filurer kvar. Men vet inte om jag har lust att åka hem igen i helgen eftersom jag var hemma igår.

Jag får se vad som händer och bestämms senare.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback