Huvudvärk .. igen.

Jag somnade faktiskt lite tidigare inatt sist jag kollade på klockan var den 02:40 men istället vaknade jag vid 07:30 och har världens huvudvärk som jag har sluppit nu i flera dagar, men jag förstår ju kroppen också får den inte tillräckligt med sömn (energi) så mår den inte bra och visar väl det genom att ut huvudvärk. Haha vilken jävla läkar förklaring!

Somnade iallafall om tills nu typ och nu har jag ingen huvudvärk och jag hoppas den håller sig borta ett tag igen nu.

Idag ska jag ta och städa oh greja, försöka plugga och sen kanske ta och färga håret vi får se sen, nu ska jag iallafall gå och göra frukost. Hörs sen!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback