I <3 Pirate of the Caribbean.

Okej jag erkänner! Jag hade fel, sååå fel!

Jag såg ju Svarta Pärlans förbannelse förra helgen och tyckte den var helt underbar så nu ikväll har jag sett Död mans kista och Vid världens ände och dom är fantastiska alla tre, jag har liksom dissat den enda sen 2003 då den första filmen hade premiär men nu har jag som sagt ändrat helt uppfattning. Och jag bara älskar Jacks komentarer och finuliga påhitt som har har för sig, sen är han så underbart snygg i filmerna också ju.

Så har jag städat min lägenhet idag också så nu har jag bara lite små saker kvar att fixa, måste plocka in disken som antagligen har torkat nu och så.

Tror jag ska ta och se en film till sen när jag är klar med allt jag har aldrig varit någon riktig film människa har mest haft koll på musik, men nu dom två sista året har jag verkligen fastnat för film och börjat kolla på olika typer av filmer som jag alltid har dissat förut för att dom inte varit min stil.

*slängpuss*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback