Idag måste jag verkligen plugga.

Vart kankse uppe lite för länge igårkväll men spelar väl ingen stor roll ändå, varit vaken i typ 25 min så jag ska strax göra iordning lite frukost eller ja kankse låter bättre med lunch, haha.

Sen idag måste jag plugga! Jag måste verkligen göra det för jag bara skjuter upp det till sista minuten så nu har jag både psykologi och praktiskmarkadsföring a&b men psykologin går fort så det är ingen fara men det andra ser jag inte fram emot att gå igenom men behöver ha det till praktiken sen. Och så måste jag plugga till två prov i samhälle och skriva klart en uppsats i samhälle. Och så ska jag städa klart jag orkade inte igår, ska fixa i badrummet och så damsuga.

Jag hade värsta sjuka drömmen inatt, det var faktiskt en av dom mest sjuka jag haft tror jag. Började att jag var i stan här i Örebro med Rosemarie sen träffade vi Sandie och gick runt, det var natt och mörkt men så helt plöstligt kommer Hanelie en gammal personal från min och Rosemaries gammla skola och tog Rosemarie och var skitförbanad. Sen sprang jag efter Sandie och vi gick ett tag när polisen började jaga oss och så helt plöstligt var min lillebror där också och blev jagad, polisen jagade oss i evigheter men när vi äntligen lyckades fly var det ljust ute igen.

Kanske dags att ta itur men pluggandet då, eller ska fixa käk först. Hörs sen!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Sandie

Hihi, vilken dröm! Drömde om dig inatt faktiskt, kommer inte ihåg så mycket men den var helsjuk. :P



Puss på dej snygging, plugga lugnt idag och säg till om du behöver hjälp! <3

Postat av: Sandie

Hihi, vilken dröm! Drömde om dig inatt faktiskt, kommer inte ihåg så mycket men den var helsjuk. :P



Puss på dej snygging, plugga lugnt idag och säg till om du behöver hjälp! <3

2008-09-14 @ 14:55:05
URL: http://sandielover.blogspot.com
Postat av: Astronauten

Hej! Skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php#/grid/1/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli superglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-14 @ 15:04:00
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback