It's time to say goodnight.

Har suttit och kollat på en film på ettan med Torkel Petterson "Mamma pappa barn" kanske inte världens bästa film men ändå rätt roliga komentarer då och då.

Sisse har suttit i telefon typ sen 20:30 nu sen så gick hon nyss hem med min mobil men hon kommer tillbaka snart, jag ska gå och tvätta mig och göra mig klar för sängen, känner hur ögonen och linserna är trötta nu.
 
Imorgon har jag matte som första lektion och jag hatar matte det är fan det värsta ämnet av alla! Men jaa man lär väl försöka klara av det med ju.

Och det är onsdag imorgon! Bara två dagar kvar tills Sandie kommer <3 Wiiie!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Niklas

och bara en dag kvar till lön... Wiiieee :P




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback