Jävla sömnrubbningar!

Klarade mig igenom dagen hyfsat så bra trots att jag var typ nån helt annanstans hos John Blund eller nåt, har varit skittrött och det är jag fortfarande.

Var ju iväg till marieberg med Tommy (min lärare) och pratade med en eventuell praktikplats och dom verkade väldigt trevliga och Tommy skulle ringa chefen imorgon och höra vad hon bestämmt sig för och jag själv tror på ett ja för som det verkade så gillade dom mig.

Slutade typ 14:45 idag och så passade jag på att tralla runt på stan ett tag och kolla lite innan jag skulle till ICA och handla och så köpte jag en snygg topp på Zara.

Nu ikväll har jag försökt att plugga men inte gått något vidare alls för jag är alldels för trött i huvudet för att kunna ta in nån fakta inför proven så jag får plugga inför proven imorgon på lektionen istället.

Träffade Mimmi idag också men vi ses alldeles för sällan ju träffades vi ju varje dag hela dagarna sen när vi flyttade till Örebro har det blivit mycket mindre men vi får ta och ändra på det.

Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med just nu för att inte somna, jag känner att det inte riktigt är läge än att sova för då lär jag väl vakna vid 2 - 3 inatt. Disken väntar ju ifs men den känns inte så lockande .. fast man kanske skulle ta hand om skiten ändå ..

Orkar antagligen inte skriva  nåt mer ikväll så godnatt på er när ni väl går och kramar kudden.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

God Natt Kramar




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback