Life is ours, we live it our way.

Nu har jag suttit och pluggat i 90 minuter typ och jag funderar på att krypa ner i sängen och ligga där och plugga en stund till men vet inte om det behövs för man får ju inte plugga för mycket heller då blir det bara stopp, och så funderar jag på att göra båda proven imorgon så kanske jag slipper gå på samhällskuskapen på fredagmorgon och kan börja 09:25 istället för 08:20 det vore ju skönt.

Imorgon slutar jag 12:00 vilket känns skönt och har jag tur så kanske jag hinner klart med kursen imorgon men jag vet inte om jag har ork att satsa på det, har inge bråttomt precis tror jag tar och gör några test imorgon istället som jag inte gjort utan jag har bara jobbat rakt av.

Känns så skönt jag har varit på kanonhumör nu i flera dagar varit sådär jätteflummig och glad! Och idag träffade jag Johan vilket var kul har inte sett människan på evigheter! Och mimmi träffade jag också.

Sen så har jag faktiskt ritat en rätt så fin skiss på mig själv idag, jag har alltid tyckt att jag suger på att rita men denna blev jag rätt nöjd med men jag satt bara och så ritade medans jag väntade på lärare.

Nu är det bara imorgon kvar sen kommer Sandie! iiiih!

Nej nu väntar samhällsboken på mig. Godnatt, blir ingen mer uppdatering idag!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback