List my flaws.

Okej, jag kände att jag inte slösat tillräckligt med tid än, så en lista.

VÄLJ EN ..

Hög på tjack alltid eller en butplugg i analen alltid?
Ge mig tjack.

 

Bara en arm eller en sko och inga strumpor för resten av ditt liv?
Alltså det känns ju som om jag har mer användning för en arm än en sko..

Äta mänsklig avföring eller dricka urin varje dag?
Måste jag välja?.. Urin.

Sälja din kropp till aidssjuka pensionärer eller operara näsan så den sitter uppe på huvudet?
Aids är ingen fara va? Det går över med penicillin. right?

Döv eller blind?
Utan tvekan döv.

Endast bära kläder gjorda av plywood eller gammla heroinsprutor?
Heroinsprutor har sin charm, men plywood verkar mer praktiskt.

Leva under vatten eller i underjorden?
Under vattnet. Jag är fisken.

Bo i ett minfält eller åka tillbaks i tiden och bo i Auschwitz som jude?
Kan man bo i ett minfält? Annars har jag hört att frukosten på Auschwitz var okej.

Heta Hitler i efternamn eller få en bit av dina fingrar avklippt varje dag?

Ja, det är ju inte direkt värre än mitt nuvarande efternamn. Så goddag, Caroline Hitler.

Bra eller anus?
Filip och Fredrik!

Hängd i använda kondomer eller skjuten med knappnålar tills du dör?
Kondomerna tror jag bestämt.

Hoppa fallskärm utan fallskärm eller operera in en vitlök i axeln?
Enligt Liftarens Guide till Galaxen ligger tekniken att flyga i att hoppa och missa marken. Det kan ju faktiskt funka.

Tatuera in ett hakkors i pannan och bo i rosengård eller ha på sig byxor gjorda av förhudar?
HAHA vad? Förhudbyxor är nog säkrare.

Ha sex med en klamydia smittad Bush eller Oprah winfrey med rakblad i vaginan?
Jag trodde aldrig jag skulle säga att jag vill ha sex med George Bush.

Strypa en katt inför publik eller låta din bästa vän strypa dig inför publik?
Min bästa vän får gärna strypa mig.

Dricka koncentrerad spolarvätska eller äta 1 kg fågelfjädrar?
Spolarvätska smakar nog okej. det luktar ju gott?

Gå på jobbintervju naken eller gå på jobbintervju med ett hakkors målat på kinden?
Naken. Man ska vara sig själv right?

Ha sex med ditt husdjur eller äta upp din dators hårddisk?
Min hårdisk med lite sallad.

Se dina föräldrar ha sex eller låta dem se dig när du har sex?
Öhhh... låta dem se mig känns minst jobbigt.

Äta upp en, till en början, levande katt eller äta endast vitkål livet ut?
Jag gillar vitkål så svaret är enkelt!

Sitta och ta heroin på din jobbintervju eller äta pubishår 2 gånger om dagen resten av ditt liv?
Ge mig heroinet. Det ska ju vara mysigt.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Hahaha f*n vilka jobbiga frågor... =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback