Lööördag ..

Rubriktorka...

Jag klev upp för typ sådär 20 minuter sen och pratade med SIsse innan hon skulle iväg och handla med Bella och Markus, hade ingen lust att följa med för jag vaknade vid 07:00 och hade satont i huvudet men det har försvunnit nu när jag sov några timmar till.

Ska ta och diska och städa lite snabbat sen för det börjar se lite jävligt här nu och skulle ha diskat igår men det blev aldrig av så nu har man det kvar istället. Så det är bara att sätta på musik och köra igång ..

Sen vet jag inte vad som händer men egentligen skulle jag behöva in till stan och handla lite men jag tror inte jag har någon lust idag så jag gör nog det på måndag istället för då börjar jag ju inte först 14:30 och jag har lite ärenden att göra då innan så det får bli då.

Hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback