Middagsdags.

Har precis kommit in till mig har stått utanför i typ 30 min och pratat med Rosemarie, Jåjja och Andre och vi har ganska så udda konversationer, haha! Men det är underbar humor.

Håller på koka ris nu ska göra mat och så tror jag Sisse kommer strax för hon skulle äta macka hos mig eftersom hon inte gillade maten som severades där uppe idag.

Guud vad jag flabbade på psykologin idag fast jag försökte att hålla mig hyfsat bra men det är svårt sen när man vänder sig ser man Sisela sitta där och skaka av skratt då går det bara inte att hålla igen.

Ska forsätta med maten sen så ska jag plugga samhälle så får vi se vad jag hittar på sen. Hörs!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Jag tror faktiskt också att jag gillar den svarta mest.. Men jag gillar alla 3 =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback