Party hos Rosemarie.

Har varit inne hos Rosemarie och haft trevligt hela kvällen tillsammans med henne, Sisela, Bella, Markus och så sist kom Kunta. Först spelade vi anden i glaset och det gick väl lite upp och ner, vet inte riktigt om jag tror på det även om jag fick ett par svar. Sen har vi haft några konstiga lekar för oss haha, typ "jag har aldrig" och sånt.

Inatt ska Sisela sova här för att Bella och Markus har hennes rum men hon sitter i korridoren och pratar i telefon just nu och jag ska strax in till Rosemarie en stund till innan vi ska sova för jag börjar bli grymt trött nu och känner spänningar i huvudet jag som klarat mig hela dagen nu men det är antagligen för jag har tagit några groggar.

Känns som det är söndag imorgon fast det bara är lördag men tror det blir en lugn lördag imorgon, kanske ska in till stan en sväng eller så.

Ville bara upptadera lite, vi hörs nog inget mer inatt.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback