Riktigt slapp dag ..

och dåligt uppdaterd också .. sorry!

Jag har varit på riktigt pisshumör idag men det är väl bara för att jag inte får sova som jag ska, sen att huvudvärke går upp och ner men nu var det iallafall ett par timmar sen den försvan så jag hoppas jag får somna sen utan huvudvärk och sova tills klockan ringer imorgon.

Har färgat utväxten idag eller ja försökt det var ju nån bilig toning från Rusta som inte fastnade på mitt hår så nu är det typ mellan brunt eller nåt.

Nu ska jag kolla klart på Simpson sen Family Guy innan jag tar hand om disken som jag inte hade nån lust med igår.

Jag är nog inte på humör att skriva något mer inlägg ikväll så godnatt på er! Hörs kanske imorgon innan jag åker till skolan om jag hinner.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack:D Vad gulligt utav dig att säga så:D

Dom bruna köpte jag på
www.have2have.se

Jag beställde två par, dom bruna till mig och dom rosa till mamma, men dom var för stora för mamma så vi fick komma till deras lager och prova ut ett par som satt perfekt. Jag kan verkligen rekomendera den sidan.

Dessutom är som snyggare än ugg. Och mycket billigare. Sök bara på Emu om du vill kolla in dom.



Kram från Alex.

2008-09-18 @ 21:11:04
URL: http://itsmyhouse.blogg.se/
Postat av: Niklas

God Natt =)



Kram

2008-09-18 @ 21:24:14
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback