Scream it out loud.

Sitter och lyssnar på Tokio Hotel och har börjat gäspa så det kankse börjar bli tid att lägga sig eller något snart fast jag har sovmorgon men det skadar ju inte att gå upp en bra tid ändå ju, haha!

Kollade ju på Andra Avenyn och bara njööt att det är tillbaka även om jag egentligen hatar att följa serier för då vill man ju aldrig missa det.

Och nu är jag svart igen! Precis som det ska vara. Alltid! Sandie blev också svart idag, hihi!

Man kanske skulle ta och se någon film? Vi får se.

Och föresten här under, ta den inte så seriöst! Haha.

Godnatt iallafall!

*slängpuss*



Kommentarer
Postat av: Sandie

Yeah! Svart ska de va :D <3

Postat av: Niklas

Svar: Ja det är hemskt... Jag mår lite bättre nu, men jag har precis ätit nudlar. Så vi får väl se hur det går...



Kram

2008-09-22 @ 10:49:32
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback