*snörvel*

Har ganska så precis gått upp och ska göra mig iordning och åka in till stan och träffa min mentor, vi ska gå och prata med lite folk och fixa min praktik. Inte för att jag känner mig sådär supersugen att göra det för jag har vaknat miljoner gånger i natt och fått snyta mig, halsen kliar och jag nyser typ hela tiden. Mys!

Sen efter jag fixat praktiken ska jag träffa Sisela och  vi ska gå till Virginska och ha psykologi efter det blir det ica sen heem och fixa lite här, ser ut som fan och sen ska jag bara ta det lungt oh lär plugga lite tills imorgon och hoppas jag blir piggare imorgon men eftersom allt redan är igång så kommer jag antagligen vara ännu mer krasslig.

Vi hörs senare när jag kommer hem lär ta och sätta fart nu, allt tar dubbelt så lång tid när man inte är pigg ju!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: rosemarie

mjo :( men ska till polisen nu och anmäla skiten :( <3




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback