Städat och känner mig piggare.

Jag känner mig faktiskt rätt pigg idag förutom en täppt näsa och hosta så jag ska försöka gå till skolan imorgon, får se hur natten blir först om det blir bara att vara uppe och hosta så blir jag nog hemma imorgon också för att hosta så som jag gör tar all kraft.

Idag har jag försökt att städat lite men orkade inte klart allt så det får jag fixa imorgon eller nån dag, var tvungen att göra nåt idag för jag blev så rastlös jag hatar att vara sjuk.

Varför ska det ta sån jävla tid för?! Jag är trött på att vänta nu, jag har planerat så mycket nu både själv och tillsammans med mamma. Det ska bli såå kul!

Ska se lite på tv nu sen försöka lägga mig och sova känner mig rätt slut i kroppen nu och jag vill försöka komma till skolan imorgon men även om jag är blir hemma måste jag till stan och handla mat.

*slängpuss*


Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Vad skönt att du mår bättre =) Kramar




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback